вторник, 10 мая 2016 г.

Rugaciunea mea catre Domnul Dumnezeu.

O Cel Mai Mare și Principal Dumnezeu, care este Stăpînul și Împăratul Universului Nostru!
Dumnezeu-Tatăl! 
Cel Mai mare Dumnezezeu pentru noi! 
Dumnezeu Atotțiitorul, Împărate a Toată Făptura!
Fie împărăția Ta, facă-se voia Ta precum în ceruri așa și pe pămînt.
Îmi pare rău și eu cer scuze, îmi cer ertare pentru toate faptele și acțiunile mele brutale, violente, agresive și negative, făcute de mine în toate viețile mele.
Îmi pare rău și eu cer scuze, îmi cer ertare că am avut în sufletul meu și în conștiința mea dezvoltată așa emoții și stări emoționale agresive (negative) ca ciuda, mînia, ura, tristețea, urățenia, supărarea, remușcări din trecut și alt. în loc să am sufletul meu în permanența plin cu dragostea fața de Dumnezeu, bucuria și fericirea.
Căci Dragostea mea către Dumnezeu este cea mai mare bucuria și fericirea în viața mea.
Eu așvrea să fiu prietenul adevărat și apropiat pentru Dumnezeu, 
trăind cu Dînsul pe Pămîntuil Nostru veșnic.
Eu-s mulțimitor pentru viața mea fizică pe Pămîntul nostru.
Eu aș fi mulțimitor pentru hrana și pîinea mea cea de toate zilele și locul de trai.
dar acuma eu nu am nimic.Nici bani, nici locul de trai. Căci eu am cheltuit toți banii mei pentru proiecte de binefacere (filantropie) și ramîn deja 12 ani drept boschetar sărac pe drumuri.
Acuma în Moldova, în orașul Chișinău, unde eu trăiesc - iarna și jer. 
Dar eu nu am nici haina, nici locul de trai (locul, unde pot să dorm si să odihnesc). 
Eu-s invalid de gradul 2, am fost internat la Spital de Psihiatrie multe ori, 
dar acuma practic mor de foame și de jer afară.
Eu vreau să devin prietenul apropiat și adevărat Domnului nostru și să lucrez veșnic pentru Dînsul.
Eu mă strădui să procedez corect și să urmăresc toate poruncile Domnului.
Ajută-mă, Doamne Dumnezeule să supravițuez!
Da mie locul de trai, locul unde pot să trăiesc.
Acum și pururea și în vecii vecilor.
 Amin!

 20 ianuarie an.2016          

Комментариев нет:

Отправить комментарий