вторник, 10 мая 2016 г.

Мой зварот да Самому Галоўнаму Богу і ўсім Яго сябрам.

O, the Most Important and Principle God, the Lord, Who is the realOwner of our Universe! 
O, Cel mai Mare si Principal Dumnezeu, Care este Stapanul real alUniversului Nostru!
О, Госпадзе, Самы Галоўны Бог! 
Хай праславіцца Тваё імя, Хай прыйдзе Тваё царства, хай споўніцца і на Зямлі воля твая, як на Небе. 
Дай нам сёння надзённы наш хлеб.З пакорай я прымаю ўвесь гэты свет такім, які ён ёсць на дадзенымомант, нават калі ў ім шмат чаго не так як бы мне хацелася. 
З пакорай я прымаю навакольных людзей такімі якія яны ёсць зараз,нават калі ў іх шмат чаго не так як бы мне хацелася. З пакорай я прымаю сябе ў гэтым свеце такім якой я ёсць у дадзенымомант, нават калі ўва мне нешта не так як бы мне хацелася.
 Я ўсведамляю, што ўсё што адбываецца, усё з'явы і падзеі аб'ектыўнайрэальнасці, існуючай рэчаіснасці, навакольнага свету, якімі бяны мне не здаваліся незразумелымі, несправядлівымі, супярэчлівымі абопарадаксальнымі па сутнасці ёсць праява Боскай волі і вядуць мянеда Бога, да Любові, да ведаў ісціны і да яднання з Творцам. 
Я стараюся думаць пазітыўна і крэатыўна. 
Я стараюся тварыць, ствараць нешта карыснае для Бога і для сябе, прыгэтым не ўшчамляючы інтарэсы іншых людзей і не абмяжоўваючы іх свабоду. 
У сваім духоўным (энергаінфармацыйным) развіцці я раблю стаўкуна дзейнасць па будавання Любові (Love Creating Activity)і на развіццё ўва мне жаданняў якія не ўтрымліваюць агрэсію (Non-containingAggression Wishes).
 Я стараюся, каб усе мае жаданні заўсёды супадалі з маімі рэальнымімагчымасцямі і з надзённай неабходнасцю, пры гэтым шукаючы для сябенайлепшыя варыянты. 
З любоўю і радасцю я імкнуся прымаць ўсё добрае, што ёсць вамне, у навакольным свеце,у існуючай рэальнасці, становячыся шчаслівым. 
Любоў да Бога - гэта вышэйшая шчасце і сэнс майго жыцця! 
Любіць Бога - гэта вышэйшая радасць, асалоду і задавальненне для мяне!
 Я хачу быць сябрам Бога, жыць разам з Ім вечна, служыць Яму верай іпраўдай і працаваць на Яго! 
 Я шкадую, раскайваюся і прашу прабачэньня заусе мае жорсткія,агрэсіўныя, гвалтоўныя, некарэктныя, подлыя, здрадлівыя,няўдзячныя, цынічныя, негатыўныя ўчынкі і дзеі калі-небудзьзробленыя мной. 
Я прашу прабачэння за тое, што абражаў, здзекаваўся, прыніжаў, крыўдзіў людзейі рабіў подласьці. 
Я прашу прабачэння за ўсе жорсткія, подлыя, некарэктныя, агрэсіўныяўчынкі калі-небудзь зробленыя мной. 
 Гэта значыць, я шкадую, раскайваюся і прашупрабачэньня за ўсе мае жорсткія, агрэсіўныя, гвалтоўныя,некарэктныя, подлыя, здрадлівыя, няўдзячныя, цынічныя,негатыўныя ўчынкі і дзеі калі-небудзь зробленыя мной. 
Я прашу прабачэння за ўсю жорсткасць, гвалт, здзекі, агрэсіюі нянавісць калі-небудзь праяўленыя мной.
 Я прашу прабачэння за тое, што меў у сваёй душы і ў сваім свядомасці такіяагрэсіўныя (негатыўныя) эмоцыі як нянавісць, лютасць, гнеў, злосць,асуджэнне, крыўда, пагарда да людзей, зайздрасць, страх, сорам, хваляванне,шкадавання аб мінулым, сум, нуду, смутак, роспач, гонар, ганарыстасцьі рэўнасць замест таго, каб мець сваю душу і сваё прытомнасцьпастаянна напоўненымі чыстымі, светлымі, зіхатлівымі, выдатныміэнергіямі і харызмай кахання, радасці, шчасця, весялосці, удачы, поспеху,задавальненняў, асалод, гармоніі, асалоды і дабрабыту,з'яўляючыся сябрам і памочнікам Бога. 
Я шкадую, раскайваюся і прашу прабачэньня за ўсе выпадкі, эпізоды ісітуацыі ва ўсіх маіх жыццях, калі я даваў абяцанні Богу, людзям ісамому сабе і потым іх не выконваў. 
Я дзякую за тое, што я існую ў гэтай рэальнасці.
 Я дзякую за тое, што мне дадзена свядомасць, душа і фізічнае цела дляжыцця на гэтай Зямлі. 
Я дзякую за тое, што мне дадзена фізічная жыццё на гэтай Зямлі, за ўседаброты і задавальненні, што я меў і маю!
 Зараз я знаходжуся ў вельмі цяжкай, можна сказаць крытычнай сітуацыі. 
Так як у Малдове, у горадзе Кішынёў, дзе я жыву, - цяпер зіма, люты мароз.
 А мне зусім няма дзе жыць і спаць. 
 А таксама няма чаго есьці.
 Мая пенсія 600 малдаўскіх лей ні на што не хапае, а я ўжо 11 гадоў бамж. 
Зараз я начую ў інтэрнэце, а заўтра буду валіцца з ног. 
І мяне могуць адправіць прама ў морг. 
Трэба значыць зноў, у які ўжо раз, класціся ў псіхіятрычную бальніцу, дзе мяне ўсе труцяць і здзекуюцца.
 Я прашу здароўя, шчасця, грошай, жылля і дабрабыту тут і цяпер - У маёй фізічнай жыцця на планеце Зямля таму, што я спадзяюся, ужотут на Зямлі стаць памочнікам і сябрам Бога і служыць Яму верай іпраўдай і працаваць на Яго. 
Я хацеў бы ўжо тут, на Зямлі, максімальна працаваць на Бога і служыць Яму.Грошы - гэта вялікая каштоўнасць і за іх можна вельмі шмат купіць. 
 Грошай Чым больш, тым лепш! 
Даруй мне, Госпадзе, Самы Галоўны Бог, Тваю Каханне і ласку, даймне Тваё Боскае адкрыцьцё і настаўленьня на розум, пайшлі мне, Госпадзе, Тваёй светлай, чыстай, выдатнай, чароўнай, цудоўнай, лячэбнай,оздоравлівает энергетыкі! 
Я абавязуюся паступова адпрацаваць за ўсе прадастаўленыя мне выгоды, паВышэйшай Справядлівасці разлічыцца з усімі, каму я сапраўдыпавінен і адэкватна аддзячыць ўсіх тых, хто мне рэальна дапамог зааказаную мне рэальна падтрымку і дапамогу.
Хай будзе так! Амін!
 20 января 2016 г.                                                                                                                  В.Г. Богачёв

Комментариев нет:

Отправить комментарий