вторник, 10 мая 2016 г.

Моє звернення до Самому Головному Богу і всім Його друзям.


О, the Most Important and Principle God, the Lord, Who is the real Owner of our Universe! 
O, Cel mai Mare si Principal Dumnezeu, Care este Stapanul real al Universului Nostru!
О, Господи, Самий Головний Бог! 
Нехай прославиться Твоє ім'я, 
Нехай прийде Твоє царство,нехай виповниться і на Землі воля твоя, як на Небі.
Дай нам сьогодні насущний наш хліб. 
Зі смиренням я приймаю весь цей світ таким, яким він є на даниймомент, навіть якщо в ньому багато чого не так як би мені хотілося. 
Зі смиренням я приймаю оточуючих людей такими які вони є зараз,навіть якщо в них багато чого не так як би мені хотілося. 
Зі смиренням я приймаю себе в цьому світі таким який я є в даниймомент, навіть якщо в мені щось не так як би мені хотілося.
 Я усвідомлюю, що все що відбувається, всі явища і події об'єктивноїреальності, існуючої дійсності, навколишнього світу, якими бвони мені не здавалися незрозумілими, несправедливими, суперечливими абопарадоксальними по суті є прояв Божественної волі і ведуть менедо Бога, до Любові, до знання істини і до єднання з Творцем. 
Я намагаюся мислити позитивно і креативно.
Я намагаюся творити, творити щось корисне для Бога і для себе, прицьому не ущемляючи інтереси інших людей і не обмежуючи їх свободу. 
У своєму духовному (енергоінформаційному) розвитку я роблю ставкуна діяльність із творення Любові (Love Creating Activity)і на розвиток в мені бажань не містять агресію (Non-containing Aggression Wishes). 
Я намагаюся, щоб всі мої бажання завжди збігалися з моїми реальнимиможливостями і з нагальною необхідністю, при цьому шукаючи для себенайкращі варіанти.З любов'ю і радістю я намагаюся приймати все хороше, що є підмені, в навколишньому світі,в існуючій реальності, стаючи щасливим. 
Любов до Бога - це вище щастя і сенс мого життя!
Любити Бога - це найвища радість, насолоду і задоволення для мене! 
Я хочу бути другом Бога, жити разом з Ним вічно, служити Йому вірою іправдою і працювати на Нього!  
Я шкодую, каюсь і прошу вибачення завсі мої жорстокі,агресивні, насильницькі, некоректні, підлі, зрадницькі,невдячні, цинічні, негативні вчинки і діяння коли-небудьзроблені мною. 
Я прошу вибачення за те, що ображав, знущався, принижував, ображав людейі робив підлості. 
Я прошу прощення за всі жорстокі, підлі, некоректні, агресивнівчинки коли-небудь зроблені мною. Тобто, я жалкую, каюсь і прошувибачення за всі мої жорстокі, агресивні, насильницькі,некоректні, підлі, зрадницькі, невдячні, цинічні,негативні вчинки і діяння коли-небудь зроблені мною.
Я прошу вибачення за всю жорстокість, насильство, знущання, агресіюі ненависть коли-небудь проявлені мною. 
Я прошу вибачення за те, що мав у своїй душі і в своїй свідомості такіагресивні (негативні) емоції як ненависть, лють, гнів, злість,осуд, образа, презирство до людей, заздрість, страх, сором, хвилювання,жалю про минуле, смуток, тугу, печаль, нудьгу, гордість, гординяі ревнощі замість того, щоб мати свою душу і свою свідомістьпостійно наповненими чистими, світлими, сяючими, прекраснимиенергіями і харизмою любові, радості, щастя, веселощів, удачі, успіху,задоволень, насолоди, гармонії, блаженства і благополуччя,будучи другом і помічником Бога. 
Я шкодую, каюсь і прошу прощення за всі випадки, епізоди іситуації в усіх моїх життях, коли я давав обіцянки Богу, людям ісамому собі і потім їх не виконував. 
Я дякую за те, що я існую в цій реальності. 
Я дякую за те, що мені дано свідомість, душа і фізичне тіло дляжиття на цій Землі. 
Я дякую за те, що мені дана фізичне життя на цій Землі, за всеблага і задоволення, що я мав і маю!Зараз я перебуваю в дуже важкою, можна сказати критичної ситуації.
 Так як у Молдові, в місті Кишинів, де я живу, - зараз зима, лютий мороз.
 А мені абсолютно ніде жити і спати. А також нічого їсти. 
Моя пенсія 600 молдавських лей ні на що не вистачає, а я вже 11 років бомж.
 Зараз я ночую в інтернеті, а завтра буду валитися з ніг.І мене можуть відправити прямо в морг.Треба значить знову, в який вже раз, лягати в психіатричну лікарню, де мене всі цькують і знущаються.Я прошу здоров'я, щастя, грошей, житла і благополуччя тут і зараз - В моєї фізичної життя на планеті Земля тому, що я сподіваюся, вжетут на Землі стати помічником і другом Бога і служити Йому вірою іправдою і працювати на Нього.
Я хотів би вже тут, на Землі, максимально працювати на Бога і служити Йому.Гроші - це велика цінність і за них можна дуже багато купити. Грошейчим більше тим краще!Даруй мені, Господи, Самий Головний Бог, Твою Любов і благодать, даймені Твоє Божественне одкровення і напоумлення, пішли мені, Господи,Твоєю світлою, чистою, прекрасною, чарівної, чудовою, лікувальної,оздоровлюючої енергетики!
Я зобов'язуюсь поступово відпрацювати за всі надані мені блага, поВищої Справедливості розрахуватися з усіма, кому я дійсноповинен і адекватно віддячити всім тим, хто мені реально допоміг занадану мені реально підтримку і допомогу.Нехай буде так! 
Амінь!
 20 января 2016 г.                                                                                                      

Комментариев нет:

Отправить комментарий